lördag 28 maj 2011

MÅSTE BÖRJA ÖVA PÅ FRANSKAN

Just det ja. Jag ska ju faktiskt inte spendera hela sommaren här i Kalmar. Bara nästan. Först ska jag hem till Skåne några dagar och heja på lillasyster när hon tar studenten, samt försöka hinna med massor med parkmys och inflyttningsfestsmys och annat mys med mitt Kristianstad-crew. Det blir bra det. Och sen! Sen åker jag och Christian och Hanna på vår efterlängtade Europatågluff! Fyfan. Vi har planerat detta sedan i höstas ungefär och för någon månad sen kom vi på att oj, snart är det sommar så nu är Interrail-biljetterna bokade och förhoppningsvis påväg hit. Yeah. Såhär tänkte vi lägga upp det, kanske:


Alltså: Vi börjar i Köpenhamn och åker sedan vidare till Berlin, Rom, Barcelona, Paris och Amsterdam. Sedan blir det kanske några improviserade stopp på vägen, typ Wien om vi hinner och Nice kanske. Och sådär. Vi åker den 11:e och är borta fram tills midsommar ungefär, så det blir två veckor och lite till. Längtar så jag dör. Bästa livet!

Inga kommentarer: