tisdag 30 november 2010

TACK SJÄLVDISTANS, JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG HAR DIG

Fact: På högra sidan på min datorskärm sitter en elektronisk post-it lapp där rubriken är "jag vill:". Därefter följer två saker - "klara tentan" och "färga håret". Är det konstigt att man tycker att man är världens största tönt ibland? Nej. Som när jag och Sommarsaga (min cykel, hon heter så för att hon hatar snö och för att det låter fint) halkade på en isfläck tio meter från dörren efter att ha kämpat oss hem i snöyran, jag ramlar baklänges över henne och utropar något slags HIUPP!-ljud innan jag landar med ena pedalen i ryggen. Jag önskar jag hade sett det på håll och haft en videokamera till hands.

I övrigt har jag panikångest som vanligt, inga konstigheter. Går igenom min 2010-bildmapp istället för att plugga och blir glad av bilder som dessa:

2 kommentarer:

Line sa...

Åh fin kväll! Haha har lite skvaller om en av våra malmöboys :P

Maria! sa...

håhå vad?