lördag 5 april 2008

Samma nätter väntar alla

Shit. Jag är svintrött idag. Jag och Holger var ute en stund igår, men jag tror inte det är bakis-trötthet. Mer bara jag-svimmar-snart-för-det-är-så-jävla-mycket-just-nu-trötthet. Idag är det exakt två månader till studenten, nu har jag börjat längta på riktigt. Det ska bli så sjukt jävla underbart att bli klaaaar. Usch.

Hade en mysig kväll med Holger igår dock, var först hemma hos henne i Sibben och var chill. Sedan stack vi in till stan, hamnade på Biljard och lyckades inte ta oss därifrån (kallt och regnigt som vanligt på fredagskvällarna, när ska det bli riktig vår egentligen?). Mysig och ganska lugn kväll, det behövde jag.

Idag ska jag hem till Robin. Det är fint, jag saknar honom.

Dagens musik är Markus Krunegårds debutalbum. Bättre än Laakso, enligt mig. Mumma.

Inga kommentarer: