lördag 23 februari 2008

Nina, I can't be your boyfriend

Idag är jag effektiv_kvinna_89, klockan är tjugo över elva och jag har redan hunnit med att:
a) Vakna och återfå känseln i mina läppar (eftersom de domnar bort under natten pga att jag måste andas med öppen mun. Är snorförkyld).
b) Få psykbryt på mamma, mig själv och hela livet ungefär.
c) Inhandla en sjukt go vårjacka (som jag planerar att sy in i midjan under dagen), PLUS snylta till mig gratis godis från H&M. Kvällen är räddad.

Annars känns allt ganska värdo just nu. Kan som sagt inte andas, har jordens skoskav och lovet är snart historia. Dessutom har jag inga som helst planer för kvällen, kan ingen förbarma sig över mig och släpa med mig på något socialt evenemang? Måste umgås, jag blir så fruktansvärt trött på mig själv annars.

Idag nynnar vi på A Postcard to Nina och jag förstår inte varför alla skrattar i klippet nedan. Det är ju förihelvete en sorglig bit.

Inga kommentarer: