fredag 28 september 2007

Jag är frisk!

Ja jävlar, nu är jag tillbaka. Körtelfeber no more, thank god. Det var nog bland det värsta jag varit med om tror jag. Vilket ju låter ganska i-lands problematiskt när jag tänker efter. Men, ja.

Denna helg viger jag helt åt studier, eftersom jag har missat hur mycket som helst känns det som. Helt sjukt, jag var bara hemma i nästan två veckor och jag har missat massor. Känns inte som att man hinner göra sååå mycket på två veckor när man är i skolan, men tydligen. Eller så hade jag bara though luck och råkade vara sjuk två extremt effektiva veckor. Beats me. Det blir iallafall Oliver Twist, Surrender, krukväxter och historiastenciler hela helgen. Bland annat.

Men ikväll drar jag iallfall till Hässleholmiz och svänger mina lurviga till Slagsmålsklubben.
Blipp blopp.

Inga kommentarer: