måndag 23 juli 2007

Shopping med mamma

Tja, min mamma tycker om att förbereda saker. Just nu håller hon på att försöka förbereda mig för en, vad hon tror kommer bli, väldigt regning Emmabodafestival. Det är möjligt, men liksom, vad ska man göra? Jo, man åker till Maxi och inhandlar gummistövlar och en alldeles fruktansvärd regnponcho, som jag aldrig i livet kommer trä över min arma kropp, no matter hur blöt den må vara. I just won't. Fast gummistövlar är faktiskt bra. Mina converse är inte särskilt vattentäta, av någon anledning.

Hittade en fin liten grå farfarströja också. Inte för att jag brukar handla kläder på Maxi, men fyndar man så gör man. Bara 79 pix, och den är muy fin. Hurra.
Sen körde vi till Apoteket och köpte Bafucin, för min hals håller på att trilla ihop, typ.

Och nu ska jag kolla klart på sista avsnittet av Angels in America, för ungefär femte gången.
Toodelooo.

Inga kommentarer: